Att färga, eller att inte färga...

Nackdelen med att vara gravid är att man tids nog känner sig extremt oattraktiv.
Man känner sig grå, trist och hängig...tråkig liksom.

För en tid sedan så klippte jag av mig håret och gjorde diverse behandlingar för att få mitt hår att bli friskt igen...efter alla blekningar och grejer.
Nu har håret kommit till den punkt att jag har en utväxt som sträcker sig ner till halva huvudet och det ser rent ut sagt förjävligt ut.
Därför drar jag till frissan idag i hopp om att jag ska kunna fräscha upp barret en aning!!!

Är det på riktigt farligt att färga/slinga håret när man är gravid?
Vissa säger att det bara är en myt, vissa säger att det inte rekommenderas.
Va tror ni att frisören kommer att säga?
Kommer jag komma hem med en ny färg i håret tro?
Hoppas!!!



Kommentarer
Postat av: Stina

Det är en myt :) Färgerna är så skonsamma nu. Tur för frisörerna, annars skulle de aldrig kunna jobba när de är gravida! :) Men det är bra att du går till en salong och gör det, för med alla hormoner och grejer så kan håret reagera onormalt. Men sånt ska en frisör ha koll på :) Hoppas du blir nöjd! :)



Det var jag som skrev kommentaren på inlägget "V 29", såg att mitt namn hade försvunnit :)



Kram! /Stina

2010-12-29 @ 13:39:59
URL: http://baralitevi.blogspot.com
Postat av: Vanja

Bilder på nya frisyren! ;)

2010-12-29 @ 15:16:07
URL: http://www.vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0