DanFöreDan

Jag skulle kunna köpa upp mig totalt på bebiskläder! Det finns ju så jädra mycket sött som man inte kan hålla fingrarna borta ifrån. Tur som är så shoppar jag sällan till mig själv ens och har inget sådant behov...så det är ganska så lätt att låta bli. Men ibland är det svårt...nu när det som sagt handlar som bebiskläder.

Denna lilla söta sak fastnade jag totalt för. Längtar tills den kommer till användning kan jag säga!!
Det ser ju ut som en liten mini-onepiece...ni vet en sån där hel dräkt som verkar så sjukt mysig..
Aah, jag är totalt såld på denna lilla som nu ligger här hemma och bara väntar på sin lilla "ägarinna". =)




Imorgon är det julafton, men tyvärr så känner jag ingen större julkänsla...ännu.
Kanske kommer imorgon när man kikar på Kalle och sen äter en massa god julmat.
För julen, ja, det är den underbaraste högtid som finns!


GOD JUL ALLESAMMANS!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0