Den har anlänt!!!

Så där ja, då är äntligen barnvagnen där den hör hemma...hos OSS!
Som jag har suktat efter att få hämta den och "bygga ihop" den.
Den är faktiskt riktigt tjusig, grymt nöjd är jag. Skönt är att jag fick med både ligg- och sittdel. Slipper man bry sig om att köpa ny vagn sen. Smutt!!!

Satte omedelbart på liggdelen och nu längtar jag mer än någonsin på att den lilla ska komma ut!
Dock är det inte så himla långt kvar. Och eftersom detta året har rusat iväg så kommer dessa tre månader som är kvar gå ruskigt fort.

Har börjat få lite nyårsångest...va händer på nyår egentligen?
Jag och min prins firar förlovningsdag, så speciellt för oss är det i alla fall.
Man hör aldrig något längre om vad som händer runt omkring...ingen som vill hänga med någon som är gravid och inte dricker sprit?! ^^

Nu kastar jag in handduken...läggdags!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0