Fin fint

Så här ser då vrålåket ut :




                  Bilderna har jag lånat från kopbarnvagn.se



Snacka om att jag har börjat drömma konstigt på nätterna..
Har iofs alltid drömt lite udda, men nu är det verkligen jobbigt på riktigt.

Inatt drömde jag att jag och Rickard va i något konstigt varuhus. För att komma in och kunna handla va man tvungen att klättra upp för en stege, rakt upp i ett hål, för att sen försöka lirka sig till kanten för att kliva upp.
Jag lyckades inte så klart så jag fick stanna kvar där nere. Dock fick jag tag i två diskborstar som jag fick med mig hem...
När jag kom hem så va jag alldeles ensam och nyutkommen ur duschen...när jag med skräck ser den ena diskborsten stiga från golvet och börjar sväva runt. Sen "kastas" den rakt emot mig och jag blir jagad av borsten, och jag springer och springen och springer runt i lägenheten. Någon demon som satt sig i min diskborste med ett uppdrag, att döda mig.

Jag vaknade när Rickards klocka ringde, så jag vet inte va som skulle hända...
Knasigaste är att drömmarna känns så otroligt verkliga att jag måste stanna upp när jag vaknat och verkligen tänka efter vad som just hänt.


Nu ska jag fortsätta med städningen...



Kommentarer
Postat av: Vanja

Snyggt vrålåk!

Mår ni braaa? :)

2010-12-07 @ 15:08:51
URL: http://www.vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Siiz

Den är verkligen skit snygg! :)

2010-12-07 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0