Juldagen

Jag har haft en underbar julhelg!

Julafton firade vi i Stockholm med Rickards familj.
Juldagen idag firades med min familj.
Jul gånger två...men det gör mig iiiingenting. Älskar julen!

Längtar redan till nästa jul. Då finns det två små krabater till minsann.
Våran lilla tös och så brorsans knodd. Mysigt!!!
Mamma blir både mormor och farmor i början av nästa år. Mormor för första gången och farmor för tredje.

Då va det bara nyår kvar sen är detta året avklarat.
Hoppas att 2011 kommer att bli ett bra år. Känns lite som att vi behöver det.

Än så länge är planerna för nyår jädrigt suddiga. Vad händer?
Första året som det är tyst om just nyårsafton...
Jaja, det blir nog bra till slut. =)

Nu tänker jag gå och lägga mig, för jag är dundertrött.


Ses!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0