Klippt

Nu tog ju inte jag någon "före-bild" på håret innan jag begav mig till frissan..så kan inte visa skillnaden riktigt...men...jag kan i alla fall meddela att jag är nöjd med resultatet.
Kanske att jag smyger in en bild senare...

En aning klippt och en aning ljusare. Vart en massa folieslingor. Dock syns utväxtkanten en del ändå, men den sitter så långt ner på huvudet att den säkerligen när som helst kan klippas av i allafall. ^^
Det slog ju mig att sist som jag klippte mig och det va innan midsommar...så nog har det haft tid att växa och frodas.
Jag är ju så fruktansvärt dålig på att hålla rutin på klippning!

Ikväll blir det film för mig. Jag har nämligen hyrt Som hund och katt 2.
Favoriten min ska spela tv-spel ikväll så då passar jag på att kika på en film som han ändå inte vill se.


         Jag ska förstås inte se den i 3D...


Nu tar jag min laktosinfekterade mage och bäddar ner mig framför filmen...

Om tre dagar är det nytt år!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0