Kommer jag någonsin att förstå mig på....

Jag kan då inte förstå!!
Är det orimligt eller är jag bara dum i huvudet?!

Att försöka få tag i rätt person att snacka med när man ringer försäkringskassan var svårare än jag trodde!
Alltid en jädra kö, så klart.
Men, MEN...att välja vilken kategori, lätt som en plätt...KANSKE...om det inte vore så att varje kategori har sen cirka 4 valområden, som i sin tur har fyra till, som i sin tur har tre till osv.  What?!
Så när man hamnar i slutskedet så finns inte den kategorin som du skulle välja, även fast det verkade ju vara rätt för typ 6 tryckningar sen! Ofattbart!!!

Jag försöker än en gång... håll tummarna för att jag kommer rätt, och att någon förhoppningsvis snäll själ svarar på andra sidan luren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0