Magen min

Ibland kan jag bli lite chockad...har jag svart på mig så syns det knappt framifrån att jag är gravid. Så blir det som en liten chock när man ställer sig i profil...ja, då jädrar syns det!

Citerar min kära karl när han gick förbi mig i sovrummet för ett par dagar sedan och sa förvånat:

"Jävlar så stor du är!"

Tack tack, det värmde! ^^

Eller som min älskade syster sa för en tid sedan hemma hos mammsen, minst lika förvånad hon:

"OJ, jääävlar! Glömde bort att du hade stor mage nu för tiden"

Vet inte om det är bra eller dåligt, men jag glömmer lite bort själv att jag är gravid ibland. Speciellt när den lilla krabaten är helt stilla en hel dag. Bra för att jag mår precis som innan graviditeten, dåligt för...ja, man ska väl inte glömma bort att man ska ha barn!!



                                                    
       Bilderna är från idag, så vecka 27


Spänningen stiiiiger vill jag lova! =)






Kommentarer
Postat av: Vanja

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYS! :)

2010-12-09 @ 16:23:34
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Emely

Stort grattis evelina till eran bebis som ska komma!

Kramar

2010-12-11 @ 04:01:20
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0