NU RÄCKER DET!!!

Fruktansvärt förbannad, det är va jag är just nu!!

Tog i alldeles för mycket när jag dammsög nu och känner mig inte bra kring magområdet.... =(

Jag avskyr allt som heter F A C K E T!! 
Är det till för att jag ska ha sån här jävla otur??!! Varför i hela friden ska de hålla på och bråka med mig och mjölka mig på en massa pengar?! Jag fattar inte va tusan de håller på med!
De drar avgift från kontot varje månad...ändå skickar de hem en betalningsavi om nån jävla avgift för...OKTOBER månad...det va ett tag sen. PLUS att jag har betalat den, eftersom de dras automatiskt, och jag har bevis på´t.
Nu får det FAAN vara nog.
Önskar just nu att jag bara kunde sjunka under jorden!
Känner på mig att allt kommer att gå åt helvete! Har oturen väl börjat så lär den väl aldrig sluta och försvinna!

Undra va de har till sitt försvar? Idiotiskt rent ut sagt!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0