Roslagskassen, Norrtäljes matkasse

Jo men visst, så heter den nya grejen!
En extremt bra grej om man till exempel har dålig middagsfantasi.
Låt någon annan göra det "tråkiga" så du bara behöver ägna tid åt det roliga...att laga maten!!
Billigt och bra, nyttigt och enkelt! Kan det bli bättre?

     
                                     

                                 Kika in på    www.roslagskassen.se 


________________________________________________




Hörrni, jag är i vecka 30 nu!!!
BARA 10 veckor kvar tills våran lilla ängel är beräknad att komma ut till oss!
Nu längtar vi verkligen!
Jag känner att den lilla finns där, hela tiden. Gillar att sparka och trycka i mammas mage minsann!!
Snart så!!!


              Så här ser då min magen ut just nu i v.30

Nej, nu tänker jag tacka för idag och krypa till kojs!




Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh Evelina, du är så fin i magen, den växer så det knakar! :)



Har du provat roslagskassen? :)

2010-12-27 @ 23:26:10
URL: http://www.vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0