Sicken grej

Igår mina vänner, igår fick min karl en idé...

Både han och jag hamnade i en slags bubbla utan någon som helst middagsinspiration.
Då kläckte Rickard plötsligt iden om att göra minipajer med kassler i.
Muffinsformen skulle visa sig bli perfekt för denna uppgift.
När jag tänker efter så har vi aldrig använt formen till just muffins, som den är till för...utan detta är tredje gången vi gör något till middag med den. Fiffigt!
Sötaste
små pajer jag sett, och urgoda vart dom också. Tror bestämt att min kille va kock i sitt förra liv. ;)




Nu är jag i allafall nästan klar med julklappsinköpen. Stolt!
Har bara en klapp kvar att inhandla, men slipper i alla fall vara ute i sista sekund detta år.


Helt plötsligt har man blivit som besatt att kolla in alla barnvagnar jag ser. Alla de olika modellerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0