Vurre och Jay

Idag har jag och älsklingen haft gatukökshäng...TVÅ gånger! Flitigt utav oss måste jag säga. ^^
Vart en snabbvurre innan vi drog in till stora staden och hälsade på Rickards föräldrar.
När vi sen kom tillbaka till Norrtälje så stannade vi till för middag, tunnbrödsrulle.

Mjaa, korv har ju byggt denna vackra kropp. =p


Nu tänker jag gosa ner mig i sängen och kika på tv innan jag somnar gött.
Men först...lite Jay åt folket!!
Jag blir på riktigt knäsvag ändå alltså.
Sicken pipa den karln har, och denna låt är ju helt fantastisk med honom.  Lyssna och NJUT!






Finns det något denna påg inte klarar av att sjunga, undrar jag...







Jag tycker i allafall att han är helt fantastisk. Han är unik på något sätt. Han är så jädra begåvad!!


Nog om det... God natt till er alla!




Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag håller med, jag är kär i Jay! Höhö...

2010-12-12 @ 00:00:01
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0