Jay:an

Jag kan inte nog säga hur mycket jag diggar Jay Smith!
Jag tycker att han är fantastisk...sicken pipa karl har alltså.
Han är faktiskt den bästa av alla som någonsin deltagit i idol...jesus...han hade gärna fått sjunga godnattsånger för mig varje kväll. Med denna stämma...

Denna låten gör han oförskämt bra!!!    Från innan idag när han va med i Musikhjälpen 2010 på P3.




Den har råkat hamna på repeat i mina lurar just nu.


Jag är tokig...för idag sov jag ända till 13:00 då mamma ringer och väcker mig!
I panik så flyger jag upp ur sängen och känner ett fruktansvärt dåligt samvete för att jag sovit på toook för länge. Inte okej!!
Det värsta är väl att om inte mamma ringt så hade jag nog kunnat sova tills Rickard kommit hem från jobbet.
Vissa dagar så är jag så trött att jag skulle kunna stå och sova, bara jag fick sova.
Nu känner jag mig även mer trött än någon annan kväll...även då fast jag har sovit i en massa jädra timmar.
Ska faktiskt ta och krypa ner i sängen snart ändå.
Jag älskar tamefan att sova! =p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0