För jag har bara regn hos mig

Jag som ville åka till IKEA idag...
Av två dumma anledningar så ställer jag in trippen:
1: Det är pissigt väder och jag hatar verkligen att sitta och åka vägen dit när det regnar, för det är nästan alltid värre ju längre man kommer!
2: Jag har i ett par dagar nu haft väldigt ont i korsryggen och runt...inget verkar hjälpa. Då är det inte så kul att knata runt inne på IKEA.

Typiskt!
Så, vad hittar man på en dag som denna då?
Jo, jag måste inhandla en sak så jag måste åka runt i Norrtälje och leta reda på denna sak. Finns ju roligare saker att göra...  Hockeyspel.. ?

Borsta tänderna och slänga på sig regnjackan. Om jag hade någon.

Auf wiedersehen  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0