Redan?!

Hualigen va!! Tiden går så ruskigt fort nu. Hur satan ska jag hinna med allt...säger jag som nu egentligen har all jävla tid i världen. Men på riktigt så börjar jag känna mig stressad.

Vecka 25 nu minsann, och jag mår bättre än någonsin! Filmade magen här om morgonen när den lilla inte alls ville vara still. Läskigt att det syns så väl ut på magen. Jag känner det ju så starkt i magen, men hade inte räknat med att det skulle synas så mycket! Galet!
Om endast 3 månader och 3 veckor är den lilla beräknad att komma ut till oss..
Inte så lång tid kvar med andra ord!!


Denna helg har varit en väldigt lugn sådan. Familjedagar kan man säga, vilket jag uppskattar väldigt mycket!
Hade syster och hennes karl över på middag i går, friterat vart det. Lite kinesiskt så där, fast på hemmaplan.
Idag har jag varit hem till mamma och hälsat på, sen bar det av ut på landet till Rickards föräldrar också.
Min familj är det bästa jag vet!!!

Nu blir det lite söndagsmys med min kärlek, godisfika.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0