Sallattt

Sitter i skrivande stund och väntar på min avokadosallad m. majs. Hungrig som bara den är jag.
Sallad är mättande för stunden, FÖR mättande. Så där så man mår illa efteråt...men ack så godis!

Ikväll blir det Rockkväll uppe på Kontrast. Vännen Charlie...Carlsson har fixat och står för kvällen partaj!
Hoppas på en grym kväll.

Börjar trivas riktigt bra med min bebismage...kommer nog kännas tomt utan den sen i mars.
Vårat älskade hjärta har antingen hicka just nu, eller så vill den bara påminna, om och om igen, att den lever. <3


Tänk att våran bebis redan är så stor!



Kommentarer
Postat av: Sis

Underbart! Jag längtar tills det lilla livet kommer ut så jag kan få gosa! :)

2010-11-05 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0