Snart så

Snön kommer i en jädra fart, allt på en gång ba...
Snön smälter i en jädra fart, allt på en gång. TRIST!
Om den ändå ska komma så kan den väl åtminstonde stanna. Igårkväll hade jag otroliga julkänslor och gick med en extrem längtan till julafton.
Nu är det bara grått och trist igen, massa tö och slask.

Bara därför kanske man ska handla hem lite saffran och baka till kvällen. 
Finns det någe godare bullar än sådana med saffran?
På den frågan måste jag svara ett bestämt: NEJ!





Fick "fri-kort" till badhusen i kommunen utav barnmorskan igår! Toppen.
Kan simma gratis 15 gånger, och det är ju inte fy skam. Få se om/när man startar upp med simning.

Fantastiskt förresten, alla saker man kan göra nu för tiden, teknikens värld!
Fick höra våran bebis hjärtljud igår. Det går ju inte att hålla tårarna borta! Shit så rörd man blir.
Gång på gång påminns man om att det finns någon där inne, PÅ RIKTIGT!
Aah, om inte annat så livar den lilla nå fruktansvärt på kvällskvisten, så ibland blir det jobbigt att slappna av för att kunna somna...meeeen, det är det värt!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Men hörru! Jag simmar ju! Häng på nån dag ju! :) Tisdag mornar, onsdag kvällar simmar jag :)

2010-11-10 @ 18:12:53
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0