Bebisåret 2011!!!

Jesus amalia...sicken babyboom det är, eller aah, kommer att bli i början 2011! =)
Nu visas det massor med folk som ska ha barn, allt från januari till maj nästa år.
Galet!!
Hoppas man får plats på BB bara! ^^
Det ska bli otroligt spännande att se om det är några man känner/känner igen på föräldragruppen vi ska gå på.
Det känns ju som att det måste finnas minst ETT par man känner med tanke på hur många som faktiskt ska ha barn nästa år!
Hur roligt som helst!!!
Barnvagnsrace någon?! =p

Tog min första kopp kaffe på 5 månader idag. Inte bra, inte bra.
Hade jag varit en drake så hade jag suttit här och sprutat eld nu...sicken jädra halsbränna javat gav mig!
Isch isch, inge mera kaffe för min del.

Nu, lördagsmys med min älskade älskling!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0