Hej mitt vinterland

Så va det dags igen! Snöfall, dock verkar det nätt och jämt smälta när det når marken men ändå, det snöar!
Sicken julkänsla alltså. Jag längtar tills det är dags att börja julpynta med gardiner, stjärnor och stakar!
Första advent infaller på min födelsedag i år, så extra mys för lilla mig.! ^^
Vissa kanske redan har börjat julfixa?

Tänkte var duktig nu och städa lite här hemma...
Även så väntar jag på svar på mina ansökningar jag har gjort. Håller tummar och tår nu!!

Illa nog så börjar jag känna mig konstig i benen och fötterna...som kolsyra.
Men en sak som har blivit bättre nu i allafall är mitt svullna tandkött och allt näsblod! TACK OCH LOV!
Började äta järntabletter förra veckan, va la på tiden kanske. =)

Nää, börja röja undan lite nu så det är fint när min bästa hälft kommer hem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0