Vad är det som går och går och går och går.....

Phuu, nu är jag tillbaka efter en fullspäckad vecka!
Har hållit på i köket sen i måndags och vart helt färdig i fredagskväll. Sen städades hela lägenheten på lördagen och på söndagen så va det kalas här hemma för lilla mig som nu är halvvägs till 50!!!

Jag har varit så trött nu efter allt slit i köket att jag har sovit på tok för länge på dagarna. Fy Fy!
Men nu ska jag väl ha blitt återställd tycker jag...har som inte tid att bara ligga i sängen hela dagarna.

Julpyntet är på sin plats och tiden går i övrigt riktigt fort nu.
Är i vecka 26 nu och magen växer och växer, och bebisen blir allt livligare och livligare. Underbart!
Har faktiskt beställt vagn nu. Hittade en som jag fastnade pladask för. Inget speciellt med den egentligen, men jag bara ville ha den. Så nu är den nog på väg hem till oss. Ska bli så spännande!
Sen återstår väl bara allt annat man ska köpa...jädrar va med grejer. Tänk om man glömmer någe! =p

 

Nu ska jag kika på Sex and the city 2 som jag hyrde igår. Himlans, tänkte ju inte på att filmen va så lång...men den ska ju tillbaka idag så jag måste ju se den.


Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0