Kan ni tänka er?!

Ikväll ska jag hjälpa min kära vän Malin med ett jobb. Ser ändå fram emot det då vi jobbar så bra ihop.
Vi ska nämligen storstäda på ett ställe. Städa är tråkigt, men roligt om man är två. =)

Pissväder!! Regn och rusk och hemskt deprimerande...gillar INTE!!!

Igår då, när jag och Rickard va iväg på äventyr, då fick vi se VÅRAT lilla äventyr...igen! =)
Jo, för vi väntar bebis förstås!
Vårat lilla hjärta, vårat mirakel....underbara lilla yrväder, jo, för det är den..livlig må jag säga.



Så där ja, då va det sagt me. =)


Jag känner en massa kärlek och längtar ihjäl mig tills dagen kommer då vi blir föräldrar!





Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh jag får rysningar! :) Ni ska bli föräldrar, så roligt! JAG ÄR SÅÅÅ GLAD FÖR ERAN SKULL EVVVVVE! :):)

Gissade på att ni skulle se pyret i magen igen, men ville inte skriva ut det :) Kram till er!

2010-10-19 @ 15:38:49
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0