Så mycket

Fika med hembakade bullar, det sitter inte fel just nu! =)
Till och med att det är MINA bakade bullar...Mumma!!!

Är rustad för vintern med vinterdäck på bilen nu iallafall! Antar väl att bara för att man bytte i panik igår kväll så kommer all snö att smälta bort och så blir det plusgrader i massor en tid fram över.
Men men, vädertanten är aldrig på min sida nu för tiden!


Nu jädrar... Kan inte förstå att mina tröjor i garderoben verkar krympa!
Galet skoj att se hur jag växer utan att äta en massa! =)
Snart kan jag ju inte stänga mina jackor!
JAG HAR TJOCKISMAGE!!!!!



Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh vad duktig du är Evelina, baka bullar och allt. Jag vill oxå baka bullar med det blir aldrig sååå... Knasigt värre. Ska dock göra egna köttbullar idag eller imorrn :) Hihi.

Kram

2010-10-23 @ 12:55:12
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0