Trötter

Hujeda mig!

Jag är ganska less på att känna mig trött hela tiden. Det hör väl till när man bär på ett liv.
Men idag, idag är det värre än värst! Vart tusan kom denna trötthet ifrån?!
Ändå sov jag till 10 i morse och kände mig riktigt utvilad. Nu känner jag mig på gränsen till död.
Ska ta en promenad till affären en snabbis och handla lite mat. Hoppas att jag blir en aning piggare då.


Fick för övrigt testade jag linser igår. Jag är lite trött på mina glajjor nu. Även fast jag fått nytt glas i dom och ser nu oförskämt bra så vill jag kunna vara utan dom.
Visste dock inte att det va så mycket med det där med linser...
Prova dom i tre timmar, komma tillbaka till optikern och prova sätta i och ta ur själv. Få hem en massa linser för att prova i någon vecka, för att sedan komma tillbaka till optikern igen och tala om hur man tyckte att det funkade. 
För mig tog det LÅNG jädra tid att få ut linserna ur ögat...så jag vet inte riktigt va jag gett mig in på!
Övning ger (förhoppningsvis) färdighet.
Kändes ju mest som om jag grävde gropar i mina stackars ögon!

Har inge mer att bjuda på för nu... För trött för att tänka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0