Äventyr

Ska ta mig med buss in till storstan idag. Ska möta upp Rickard där inne och sen ska vi på ett litet äventyr. =)
Spännande! Faaaaaast, egentligen inget nytt för oss då vi gjort samma sak för någon vecka sen.
Men det är häftigt!
Slipper åka buss tillbaka hem igen iallafall. Snutteplutti plutten tar ju bilen till jobbet på mornarna.



Hoppas på att jag slipper en könkfull buss!!!


Sömnlös natt blev det för mig denna natt. Har egentligen ingen aning om varför men..
Jag vaknade halv 3 och kunde inte somna om. Upp och lägga sig i soffan och kika vad tv:n hade att erbjuda mitt i natten.
INGENTING...
Men men, bättre det än att ligga och stirra upp i taket.

Hemskt va tiden springer iväg när man minst har tid!
Dags att hoppa in i duschen och göra sig redo!





Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad har ni hittat på för spännande? :) Kram!

2010-10-18 @ 16:05:11
URL: http://www.vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0