Envis

Ja, det är mitt andra namn just nu.
Jag kan inte riktigt acceptera att jag måste ta det lite lugnt ett tag.

Idag fyller lilla Moa 5 hela veckor...sjukt att tiden går så fort!
Massor av grattispussar från mamma och pappa till Moa! =)

Som sagt, 5 veckor sedan kejsarsnittet, lång tid tycker jag...läkt borde jag vara. Det gör ju inte ont längre.
Så i onsdags tog jag en ganska så lång promenad för att handla på Willys. Vad kan det vara...2 km?..mer?
På vägen tillbaka sen så speedade jag på lite extra för att känna på´t liksom. Jädrar så bra det kändes!
Men...MEN, igår hade jag så ont i magen så att det kändes som jag hade blitt snittat bara någon dag innan.
Fasiken alltså, jag vart överansträngd utan att känna det. Så jag måste ta det lugnt ett litet tag till med andra ord.
Känner mig en aning dum nu som inte kan vänta i åtmninstonde 8 veckor innan man börjar anstränga sig på allvar.

Sen måste jag ju bara säga...UNDERBART VÄDER!!! 
Idag blev det en promenad hem till mamma för en fika. När jag sen kom hem så torkade jag av utemöblerna på ballkongen och satte mig för att steka en stund.
Känner att jag är grymt avundsjuk på någon i närheten som grillar...det luktar ljuvligt!

Jaja, en liten uppdatering...Deeeet kooooommer mera! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0