Rullskor

Igår köpte jag och Rickard inlines. Kan erkänna att jag va en aning kaxig och tänkte att detta skulle vara lätt som en plätt. Va visserligen väääääldigt länge sedan jag åkte men det borde gå bra.

Vi bestämde oss för att dra ut en sväng igår kväll. Kan meddela att jag verkligen suger på att åka inlines!
Haha! Jag klarar inte av att bromsa. Så vid ett tillfälle vid en liten backe så bara åkte jag...ingen som helst kontroll. Fort som fan gick det!
Till slut klarade jag av att sixsacka över vägen för att minska farten och kunna stanna.
Jag hade inlines på mig några hundra meter sen bytte jag till skor.
Livsfarligt!!!

Börjar bli dåligt med bilder här...ska försöka skärpa mig. =p



Är man knäpp om man saknar att vara gravid?! 
Jag saknar magen och framför allt att känna sparkar och rörelser. Graviditeten är en otroligt mysig tid ändå. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0