Skruttan

Japp! Som visas nedan så försökte jag mig på ett mobilblogg-inlägg. Maa, jag lyckades!

Jag tänkte försöka mig på en "liten" bloggperiod igen. Dock är jag så snål så några mobilbloggsinlägg blir det nog inte så ofta ändå. =p

Jaja, nog om det där nu...

Moa, våran stora lilla tjej. Hon växer så det knakar och det händer nya saker i hennes liv hela tiden.
Hon är nu 5 månader och 2 veckor.
Igår va vi på BVC för hennes 5 månaders vaccination. Dock vart hon mycket sämre efter denna omgång än den vid 3 månader. Som hon grinade igår. Stackars stackars liten. Men idag är det mycket bättre.
Men man tycker ju så synd om de små...jag menar, de är ju så små!

Moa väger nu 7960g och är 66 cm lång. Våran lilla köttbulle! =D


 

Som vi älskar denna lilla varelse!!!



Kommentarer
Postat av: Vanja

MEn jösses så hon växer, gullet då! :)

2011-08-31 @ 22:57:48
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: malin

Åååh så söt hon är! Åh lilla pandan oxå:P

Härligt när presenterna blir uppskattade :P

Kanske ses imorn vännen! Dock åkte jag på jobb tiiiidigt på morgonen men de ska nog gå bra ändå:)

07.00 ska jag vara där & jag sover ev. hemma hos mina föräldrar då jag inte har så långt att åka hem till denna person;)

Kramar

2011-09-01 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0