Text

Jag lovade mig själv innan att jag ska börja dela med mig mer av mitt liv i form av fler bilder...det har ju bara gått sådär.
Och nu, nu har jag faktiskt införskaffat mig en Iphone (vit...höhö) med en massa roliga fotoappar! Älskar att lägga ramar, göra svartvitt, göra fotona några år äldre och förstås manipulera sönder dom till tusen. Därför kommer jag "försöka" dela med mig lite mera.
Ba för att skojsa upp det hela.

Men, vi börjar med ett tråkigt-endast text-inlägg. Det är vi väl värda! ;)

Rickard börjar jobba i morgon och allt kommer att återgå till den vanliga vardagen. Jag kan ändå känna en viss lättnad då vi helt att tappat tidsuppfattningen här hemma. Klockan har inte slagit läggdags före 00:00.

Ja, nu börjar det bli sent ändå...

Återkommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0