Full fart

Ja, denna vecka blir det full rulle. Men det är ba kul.

Idag va vi och träffa föräldragruppen. Vi fick med oss en liten plastcylinder som "liknar" ett barns strupe, så att man kan testa vilka små leksaker som är farligt för de små att leka med, ifall de skulle stoppa det i munnen. Får saken på något sätt plats i cylindern så kan det vara farligt för barnet.

Sen nu på kvällskvisten hjälpte jag syrran att köra lite grejer. Stannade till på affären och handlade med mig oboy hem. Perfekt kvällsdricka när man är lite frusen.

Nu ska jag göra mig redo för sängen.
=)

Imorgon väntar barnsjukgymnasten. Håller tummarna för att det blir som sagt sista gången vi behöver gå dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0