Hur kommer det sig...

...att man jämt tänker efter middagen att man ska lägga sig i tid ikväll för att man är så trött, men under kvällens gång piggnar man till!?
Nästan varje kväll blir det så för mig.

Efter att Moa har somnat då har man ju tid att göra sånt man inte har tid till på dagen. Typ som att surfa runt och läsa bloggar och kolla in roliga appar, ja allt sånt. Framför allt ligga och slöa i soffan och zappa mellan kanalerna. Det är kvalitetstid för mig de. =)
Även fast jag verkligen behöver sova.
Samma visa varje kväll.
Underligt..

På tal om annat.
Här om dagen uppfann jag ett nytt ord i ett gammalt myseriskt ord. Nämligen ordet hemligt.
Berättar imorgon. För nu tänker jag försöka sova. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0