Äntligen!

Nu har vi kommit ut med våra bilar. Rickard har varit såååå duktig som har slitit fram båda åken.
Så nu har vi precis landat hemma efter att ha varit på apoteket bland annat.
Även så tog jag med mig klockan jag fick av Rickard i födelsedagspresent ner på stan för att korta den lite. Kunde dra på och av mig den utan att knäppa upp innan. Men nu sitter den som gjutet och jag är helnöjd.


Ikväll tar vi över Sandra och Johnny på middag. Ska bli trevligt. Känns som evigheter sen vi alla fyra sågs.
I hemlighetens namn kan jag i allafall säga att jag längtar till desserten vi ska bjuda på.
Avslöjar senare vad det är.





Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej



Fan vad du är duktig på att blogga, är du någon sorts tjockbella i Norrtälje. Sköt om magen med innehåll och hälsa pappan

Farmor och Farfar

2011-02-12 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0