Det gör så oooo¨åå, AAJJ

Ni är för goa! =)   Ja, så kommer det förmodligen bli. Bara för att jag är lite osäker så kommer jag förmodligen VERKLIGEN att känna när det är dags. =p


Jag tror till och med att jag kan illustrera, med hjälp av Sunes pappa Rudolf, hur jag kommer att låta och se ut när jag väl ligger inne på BB sen för att krysta ut min älskade unge:

(orkar man inte kika på hela så spola fram till 02:00)




Hahaha, jag ser faktiskt fram emot att få höra hur just jag kommer att låta, OM jag låter.
Hoppas vi hinner med att köpa en filmkamera så Rickard kan filma mitt minspel också...skulle va rätt kul att kolla på efteråt.


Idag tackar jag min vän Malin för sällskapet nere på stan. Himlans trevligt.
Nu väntar jag bara på att karln min ska bli färdig i badrummet så vi kan åka och köpa hem lite kinamat.
Mumma!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Sunes sommar står sig fanemig fortfarande. det komemr den nog alltid att göra. så himla bra =D

2011-02-24 @ 20:11:08
Postat av: siiz

Hahahha, du är för jävla rolig sissi!

Det var en riktigt bra förklaring, jag förstår precis vad du vill få fram :D Men du det där kommer du klara av galant! Puss love yaa

2011-02-24 @ 20:44:59
Postat av: Erica

HAHAHA! :D

2011-02-25 @ 19:45:48
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0