Dinner

Att vakna upp med solen i ansiktet måste ju vara det bästa att vakna upp till just nu.
Fantastiskt! Kallt är det, men det får det så gärna vara...bara det inte snöar eller regnar.

Middagen igår vart succé!
Vi bjöd på wok som va gjord på lövbiff med en massa grönsaker i och äggnudlar.
Sen då till desserten. Jag va som ett barn på julafton och kunde inte vänta tills det va dags att äta...så jag glömde faktiskt totalt bort att ta en bild på´t.
Men för att beskriva lite snabbt då:
Hel banan med ett snitt i fylls med chocklad och hasselnötter, för att sedan spendera ett par minuter i ugnen till chokladen har smällt och bananskalet blir alldeles kolsvart.
Då är det dags att servera med en stooor klick vaniljglass.
Låter gott va?!       Det är så underbart gott. Mina smaklökar dansar rumba i alla fall!!!

Rickard bjöd mig på detta godis första gången för länge sedan och jag smälte diiiiiirekt alltså!
Man kan flörta med hjälp av matlagning! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0