Favorit

Nu har jag hittat något igen att lägga i favoritlistan.
Saft är det denna gång! Saft som jag annars aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, dricker.

För en tid sedan så fick jag nån knäpp och vart så otroligt sugen på saft. Köpte först hem någon smak med vattenmelon. Helt okej, men den en torr eftersmak..
Nu sist vart det Tropical fruits. Förjävla god alltså! Och just idag finns den ingen hejd, jag kan inte sluta dricka den.
Såååå, jag rekommenderar denna skarpt.



Mitt mjölkbehov jag haft genom hela graviditeten är som bortfluget.
Och eftersom jag har så kallad mjölkmage så har det pimplats laktosfri mjölk till förbannelse. Galet att jag vissa dagar fick i mig nästan två liter utan problem. Överdos minst sagt!


Visst ja, vart ju färdig i fredags med den där lilla grejen jag fick för mig att sy!
Helt otroligt att jag lyckades så pass bra som jag faktiskt gjorde, för som sagt, jag kan verkligen inte sy.
Jag väntar med att avslöja vad det är ännu, för det är en liten, liiiiten detalj kvar innan den är helt färdig för att användas.
Spännande? Hö hö, håll till godo vänner! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0