Fråga :

Kan man på riktigt se en fot med dess tår eller en hand med dess fingrar genom magen om bebisen verkligen tar i och pressar?

Anledningen till min fråga är för att våran bebis lever rövare i min mage, och just nu är det otroligt mycket liv.
Magen flyttas från höger till vänster och tillbaka igen. Stora "klumpar" sticker ut i sidorna!
Jag försöker att kolla noga om jag kan se om det formas till en fot eller en hand kanske, men det kan jag inte på långa vägar se.
Jag kan bara gissa vad som vill komma ut genom magen.. =p

Så, finns det ens möjlighet att kunna se en fot eller hand?



    Är denna populära bild (lånad från google) på riktigt?




Kommentarer
Postat av: mallan

´ja trodde de va din mage men de va de inte;) Hehe.. Helt otroligt! Vet dock inte om de kan vara på riktigt!?

kram

2011-02-13 @ 13:23:14
Postat av: Stina

Jag tror inte att man kan se exakta formen av en liten hand eller fot, men man kan absolut se det bukta ut på magen :) Knän och armbågar är också populärt att sticka ut lite här och där ;) Vad mysigt det låter, längtar faktiskt tills man får uppleva det igen :)



Och vad fint du hade skrivit i inlägget, vad rörd jag blir! :) Bara att fråga nåt om du undrar, det vet du. Inte långt kvar nu, gud så spännande! :) Kram!

2011-02-13 @ 17:38:39
URL: http://baralitevi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0