Hur gör....hundägare??!!

Har precis kommit hem efter en promenad till mamma.

Jag såg verkligen fram emot att gå en sväng nu när det är så fint väder. Dock vart min promenad inte så vidare vacker som jag hade hoppats.

                                       HUNDÄGARE...FY SKÄMS!!!!!!!!!!!!!!

Hur fan tänker människor som struntar fullkomligt i att plocka upp efter sin jycke så fort det kommer snö?!
Det syns inte för stunden...men nu är det ju faktiskt så att SNÖN SMÄLTER!!
Äckligt, idiotiskt....ingen som helst respekt för andra!

Det var inte bara en liten bajshög jag gick förbi...det vi minst ett 30-tal!! Plus att en del va redan nertrampade!
Likadant va det fan förra vintern när snön började smälta. Överallt ligger det bajs, en jävla massa skit!!!

Jag kan inte nog klaga och få ut min irritation mot dom som går visslandes bort från sin hunds bajs i snöhögen!
FY FAN, säger jag bara....FYYYY FAN!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja fy, tur att min hund inte är en sådan som äter hundbajs. Då hade jag minnsann fått att göra..

2011-02-02 @ 20:39:53
Postat av: malin

Ja håller helt med dig! Man tar fan upp efter sin hund! De gör ja alltid, va fan, man vill inte att folk,barn eller sig själv kliva i det. Min hund gillar inte heller andras eller sitt eget bajs!

Ja,fy fan för hundägare!!

2011-02-03 @ 00:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0