Icke roligt

Idag är vi mer än trötta. En sömnlös natt. Eller aah, det handlar om 30 minuters intervallsömn under hela natten...som dessutom spenderades på soffan.

Detta är ovanligt, mycket ovanligt!
I natt har jag haft en panikkänsla i hela kroppen. Det har känts som att någon håller stryptag om min hals...så där så hjärnan drabbas av syrebrist och det känns som att huvudet ska sprängas. Obehagligt.
Därav så hamnade jag på soffan i halvsittandes ställning.

Nu jädrar är jag svullen minsann...mina fötter har väl svällt minst en storlek och mina fingrar likaså.
Det börjar närma sig nu... VECKA 36 idag!
Jösses!






Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hoppas att du inte tar illa vid dig av mina råd, de är välmenade. Men jag vet att man kan bli lite less ;)



Den där panikkänslan, kom den när du låg på rygg? Det kan vara att bebisen lägger sig på kroppspulsådern och då stryps blodtillförseln. Jag hade det inte så farligt med det, men en kompis kunde knappt ens halvsitta utan att få så, så hon fick bara ligga på sida. Hoppas du slipper ifrån det mer!

2011-02-07 @ 21:07:35
URL: http://baralitevi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0