Kärlek

Från en massa bajs till något mycket vackert!!!

Igår kväll när min kärlek kom hem så ber han mig komma till dörren för att hjälpa honom att bära in något i lägenheten. Smått nyfiken går jag mot dörren och vad räcker han mig tro ni??!
En gigantisk bukett blommor!!!
Jag vart så rörd....min prins, min älskade, mitt allt....han är för go!
Älskar honom så mycket att det nästan gör ont!



Tänk vad blommor kan göra. Jag vart så överraskad och otroligt glad.

Förut så köpte jag blommor till Rickard, ganska så ofta...för att visa hur mycket han betyder för mig. Men man ska nog inte köpa för ofta...då blir det lite som en vana istället för överraskning.

Jag vart överraskad igår! Riktigt överraskad! Älskart!

Jag är så glad att jag får vara med just honom. Världens bästa karl!!!


Nu ska jag möta upp mamma för lite tips och råd. Har fått en liten idé som jag behöver lite hjälp med.





Kommentarer
Postat av: malin

Sweet! Snäll han e :-) ni e ju för söta;)

2011-02-03 @ 22:46:03
Postat av: Vanja

Åh vad rart! :)

Jag hittade en tävling för dig; http://www.bloglovin.com/m/206314/173527460/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnNheG5hc3RoZXJlc2UuYmxvZ2cuc2UlMkYyMDExJTJGZmVicnVhcnklMkZlbnRyeS0xMTE3OTE1NDguaHRtbA==#b=606477&p=173511788

:) Kram

2011-02-04 @ 07:23:00
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0