Ny vecka

Lugn och skön helg är precis vad jag har haft. Jag orkar inte så mycket mer ändå just nu.
Börjar kännas att man går in i vecka 38 idag!
Haha, ligger och pustar och bökar i soffan...inget läge är längre bekvämt och lilltjejen älskar verkligen att armbåga mig i sidan, och det gör fan rätt ont! 
Starke adolf i magen på mig, banne me!! =p

Idag försöker jag städa lite. Det går sakta men säkert. Micropauser är väl underbara?!
Jag svettas som en gris så fort jag gör något lite för hastigt. Ligger jag still så fryser jag.
Och ibland trycker det på ordentligt neråt bäckenet vilket gör att det ilar lite obehagligt i "grottan".
Men som sagt, inte långt kvar nu ju. Hon kan ju få för sig att komma ut vilken dag som helst.
Vi väntar med spänning!!

Bjussar på en låt som jag fastnat för. Klatschig...thöö rythöömmm!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0