Och efter solsken...

...kommer så klart den dumma snön tillbaka!

Satan i gatan vilket väder det vart. Typiskt när jag hade planerat en dag nere på stan för att handla lite behövliga saker till mina kommande mammadagar.
Nåja, det vart en trevlig lunchdejt med vännen Malin i allafall. Så det värmde gott i detta snöyr.

Nu sitter jag här hemma i soffan och känner mig nästan lite smått överkörd. Råkade nämligen sträcka mig reält när vi gick från restaurangen. Halkade till och ena benet for fram. Så nu har jag en ständig värk i båda ljumskarna. Fast mer mellan benen typ. Riktigt obehagligt!

Idag längtar jag massor efter Rickard! Kan knappt bärga mig tills han kommer hem efter jobbet. Knasigt att känna så när det bara handlar om några timmar. Men men, kärlek i guess. =P



                            Mysigt på alla sätt och vis... Haha






Kommentarer
Postat av: malin

Ajdå.. de blev illa efter den där halkningen:( stackare! Rickard får massera o pyssla om dej;-) luchen va trevlig iallafall, ledsen för att ja va tvungen att dra så hastigt,vi som skulle knalla på stan vilket jag hade sätt fram emot men men:( hoppas de inte gjorde allt för mkt!? Puss

2011-02-10 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0