Shoppat

Idag har jag knatat runt lite på stan. Amningskläder kan ju vara ganska bra att ha. Så det vart en aminingsbh och en "amningstopp" som jag för övrigt gillade riktigt skarpt. Dock fanns inte min storlek, men det är bara att sy in sen när magen försvinner. =p





I veckan nu så va jag och Rickard och storhandlade. Vi har samlat en massa rabattcheckar på Ica (vuxenpoäng!) som vi förbrukade...för vi köpte hem blöjor. BLÖJOR!! Nu börjar det kännas på riktigt.
Så nu ligger de här hemma och bara väntar.
Kändes ganska skumt att stå där och kika på blöjor och sånt, jag menar, jag är ju inte så insatt i blöjvärlden...ännu.





Packade lillans väska igår också...bara mammas och pappas kvar att packa. Fii satan så skoj det är att packa! Ha ha!
Och tipset från dig Stina om att ta me eget toalettpapper, det ska vi verkligen göra! Nää, det kan ju inte vara skönt att torka sig med "sandpapper" efter en födsel. Det är ju inte ens behagligt i vanliga fall. ^^


Nu väntar jag bara på att min prins ska komma hem så att han kan slänga några pannkakor i luften.
Jag suger nämligen på att göra pannkakor. Rickard därimot, han är grym på´t.





Kommentarer
Postat av: Vanja

ÅHHH EVELINAAA! Det pirrar i min mage när jag läser hur nära det är för er att åka in till BB! :)



Ååååååh, vi kanske hinner ses en sväng veckan som kommer? Sista svängen innan lillan kommer kanske ;)

2011-02-17 @ 17:48:25
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0