Trötter

Vilken jädra natt...
Jag har inte sovit ett dugg i natt!  Det har varit rätt besvärligt faktiskt.
När jag gav upp allt vridande och vändande och gick upp ur sängen var jag alldeles rödsprängd i ögonen.
Såg ut som om jag hade varit på en rejäl grisfest dagen innan.
Kände bakfull och ordentligt vimmelkantig.
Somnade en stund på soffan på förmiddagen, så lite piggare vart jag i allafall.




Just nu så sitter jag och halvsover i soffan efter att ha kikat på melodifestivalen.
Det första "avsnittet" jag kikar på i årets festival faktiskt.
Hör och häpna så fastnade jag för en melodi... Nicke Borgs låt Leaving home. Jädra dänga alltså!
Det är nå speciellt med rockballader ändå.


Jag tror faktiskt att jag kastar in handduken för idag. På tok för trött för att orka hålla mig uppe så mycket längre.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0