Tisdag då

Igår va det inte bara alla hjärtans dag...jag vart nämligen faster till en liten Oliver också!
Så igår åkte jag, mamma och Sandra in till Dandryd för att träffa den lilla grabben. Så söt!

Galet, för snart är det ju min tur att få bebis. Vecka 37 nu ju...36+1.
Tiden går fort, men den får gärna gå fortare, för jag orkar inte vänta längre. =p


Jag och Rickard hade mys framför en film igår kväll. Filmen Salt fick det bli...betyget jag ger den filmen är nog 2 Evelinor av 5 möjliga. Jag trodde att den skulle vara mycket bättre tyvärr.

Till filmen smaskades det prinsesstårta. Megagott!
Tack och lov så kan man som laktosintolerant äta tabletter i samband med att man äter något med laktos...till en viss gräns förstås. Så jag kan gott njuta av en bit prinsesstårta och dess grädde. Mumma!!!





Förresten, pajen i söndags vart dundergod! Från att gå så jädra fel till att bli en riktig succé, de kallar jag flyt!
Ibland så..





                 En kvinna talar aldrig om sin vikt sägs det...men jag tänkte dela med mig lite.
Sammanlagt har jag nu under hela graviditeten gått upp 14 kg.
Från 68 till 82...det syns inte mycket på mig, men det känns ändå rätt skumt att läsa på vågen att jag väger 82.
Magen mäter 33 cm...det där måttet som jag inte kommer ihåg vad det heter..(Sf-mått?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0