Oss

Jättemånga har denna lista på sin blogg och jag tycker den är lite charmig...så jag tänker också svara på en faktiskt. =)

Vad heter ni?
Evelina och Rickard

Hur träffades ni?
Första gången va genom vänner när vi va och kollade på streetrace, ha ha

Hur länge har ni varit tillsammans?
2 år och 8 månader ganska exakt

Bor ni ihop?

Jajamensan

Har ni barn?

Snart så...i mars närmare bestämt

Har båda körkort?
Aah

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, och den fick mig att le i flera dagar efteråt!

Vem sa "jag älskar dig" först?
Måste nog säga att det var jag...fast han hade nog velat vara först, typ. ^^

Vem är äldst?
Jag är äldst med en månad

Vilka stjärntecken är ni?
Båda är skytt

Vem är längst?
Han...fast endast med någon ynka cm.  

Vem sjunger bäst?
Ehm, vågar man vara självisk på denna fråga? =p Fast han sjunger absolut inte dåligt, min prins.

Håller ni varandra i handen på stan?
Maahaaah

Vad har ni gemensamt?
Väldigt mycket faktiskt. Men det som vi inte har, det har vi verkligen INTE gemensamt ^^

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Ja

Blev du kär vid första ögonkastet?
Både ja och nej

Har ni nån speciell låt?
Mm, visst har vi väl det..

Har ni stora framtidsplaner?
Mjaa, det måste jag nog säga. Fast mer långsiktiga tror jag...

Har ni gråtit i varandras famnar?
Det har vi

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nix, det får bli lite senare

Vilket är ert bästa minne?
Just för tillfället måste det vara när vi såg våran lilla sessa i min mage på UL första gången.

Vem lagar bäst mat?
Det gör han tycker jag. Han vågar exprementera mera i köket.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Äter lite mat tillsammans. Sen blir det oftast soffhäng

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Så klart!

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?

Ca 9 mil ifrån...

Blir du lätt svartsjuk?
Det beror på, fast oftast inte så väldans mycket, tack och lov

Brukar ni bråka?
Vi har aldrig bråkat faktiskt.
(Någon löjlig enstaka gång med alkohol i kroppen, men det är ju sällan seriöst.)
Jag har knasigt nog väldigt svårt för att hålla mig arg och seriös...



             Första bilden på oss som par...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0