Raggarballe utan svängdörr

Jahapp, där kom den efterlängtade snön. Man visste att den skulle komma, men fan så trist!
Därför tänkte jag bjuda på en lite uppiggande bild, kanske.

Jag och Rickard skulle äta korvgryta här i veckan och möttes av denna "fantastiska" falukorv!


Jag tror inte att jag behöver säga något mer om denna bild...
Man får titta med sin egna fantasi.


Nu ska jag återgå till mitt lilla projekt jag startade upp igår.
Håller nämligen på att sy en liten grej...dock ångrade jag mig igår kväll att jag ens börjat. En enda liten sak till denna grej tog ca två timmar att knåpa ihop...och det ska vara minst fyra till. Och tyvärr så är jag inte så erfaren när det gäller att sy.
Så idag är jag upptagen, har syjunta hela dagen. ^^




Kommentarer
Postat av: siiz

hahahah, Raggarballe :D

2011-02-04 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0