V. 36

Till dig Stina:
Jag älskar dina råd faktiskt! =) De får mig att bli lugn på någe vis. De känns så självklara när du berättar. Och jag är mer än glad över att du gärna delar med dig av dina goda råd och tips.
Massor av tack! =D
Och ja, det är när jag ligger på rygg. Fick så igår kväll när jag skulle försöka sova också och kände att det kändes lättare när jag la mig på sidan.
Knasigt nog så har jag bara legat på sidan innan när jag hade problem med ischias. Sen nu när det har blivit bättre så har jag lagt mig på rygg igen.
Jag får helt enkelt hålla mig till sidoläge. =p


Detta eviga snöande...just när man verkligen hoppas på att det INTE ska komma något mer.
Trist!!!

Vecka 36
som sagt...(35+1).  Vårat lilla hjärta där inne i magen är vildare än vildast idag. Haha, nästan så att det kittlas när hon kommer åt vissa punkter. Underbart!
Bättre det än att det som igår gjorde ont på vissa ställen.


Bilden är visserligen från förra veckan...men äsch.. ^^




Kommentarer
Postat av: malin

Så vackert gumman! :-)

2011-02-09 @ 00:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0