Vatten tack!

Vi har inget vatten! Och först när man inte har vatten, då förstår man att man verkligen inte kan leva utan!

Jag vill borsta tänderna, duscha, dricka vatten...behöver diska...men jag kan inte.
Hoppas bara att man inte behöver göra nummer två, går ju inte att spola!

I något lägenhetshus nedanför vårat så har någon vattenledning förmodligen gått sönder. För när Rickard åkte till jobbet i morse strax efter 05 så va gatan full med vatten. Rena rama sjön tydligen. Så hela dagen nu har de hållit på där nere.
Hoppas för guds skull att vi får vatten igen till kvällen!


Vecka 38 nu, (37+1), och ja som sagt, det känns.
Samtidigt som jag känner att det får vara slut med graviditeten nu så känner jag också att det är sjukt mysigt just nu. Alla rörelser i magen är så detaljerade, om man kan säga så..
Minsta lilla rycket från den lilla så känns det, och det syns ju otroligt mycket! Häftigare saker får man ju leta efter!
Råkade nog skrämma sessan lite idag. Stog och vek tvätt och så råkade jag snärta till magen med ett örngott. Då jädrar hoppa hela magen till..haha, kändes riktigt roligt!  Men jag tyckte lite synd om snuttan där inne, det va ju liksom inte meningen.


  
                   v.14                                                           v.38

En aning brunare på första bilden.  Ska bli spännande att se om jag kommer gå ner till min startvikt igen. Jag ska faktiskt erkänna att jag ser fram emot att börja röra på mig och börja träna lite smått efter förlossningen.
Men jag känner lite att jag inte har bråttom me´t...så länge jag mår bra liksom.
Något jag garanterat kommer att jobba på efter är fasiken brännan. =p
Så jag längtar grymt mycket efter sommaren nu. Sitta och mysa på en filt i solen tillsammans med min underbara "nya familj".




Kommentarer
Postat av: siiz

Åh det är så ballt å se hur magen växer, tänk att den varit så platt innan ^^ du klär förbaskat bra i din fina mage sis. Fast snart är hon färdig å redo för å komma ut. så spännnande :) puss

2011-02-22 @ 19:13:00
Postat av: jenny

inga extrakilon där inte! du lär ju inte behöva träna ett dugg för att komma ner till startvikten!

Massa lycka till nu till förlossningen! kram

2011-02-22 @ 22:26:48
Postat av: mallan

Gumman! De känns så spännande de här:-) snart kommer hon, underbart! Håller med sandra att du passar i din mage:-) ses i veckan tjejen! Puss

2011-02-22 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0