2011...

...det är året som förhoppningsvis blir bättre än året som varit!!!

Kvällen igår började otroligt bra. Trerätters middag bestående av gratinerad hummer till förrätt, mörad ryggbiff med råstekt potatis och grönpepparsås till varmrätt och vit chokladpannakotta till dessert.
Det hela smakade gudomligt må jag säga!
Sällskapet hette Sandra och Johnny. Då kan det inte bli annat än trevligt!

Se bar det av ner till några vänner. Men det vart inte så långvarigt... Efter 12-slaget så gick jag, Rickard, Sandra och Johnny hem till oss och satt och pratade en stund innan jag körde hem dom.
Kan ju meddela att det va sjukt jädra halt på vägarna! En decimeter snö, tung..näst intill tösnö och oplogat!
Men vi kom hem hela i allafall.

Lugnaste nyår på flera år men jag gillart!!

Jag höll mig så klart till alkoholfritt hela kvällen. Lyxade lite med alkoholfritt vin och som sagt även alkoholfritt bubbel. Knasigt nog så börjar man hyppa sig och jag fick för mig att jag druckit lite för mycket och kände att jag nästan vart rädd att lillan fått i sig för mycket av det goda...
Även i morse när jag vaknade så låg jag och kände efter i sängen om jag va bakis eller inte.
Ibland säger jag bara, ibland alltså!

Bilder från igår finns på Johnnys kamera, så får bjuda på dom när jag fått över dom till min dator.


Jag och min älskade firade två års förlovning igår också.
Jag älskar honom minst lika mycket idag som jag gjorde för två år sen...om inte mer!
Han betyder så oerhört mycket för mig och jag är otroligt glad över att jag får vara med honom.


Så här såg vi ut för två år sen, här ännu ovetandes om att vi några
timmar senare skulle vara förlovade! Sicka minnen!!!


Nu är det snart dags att försöka skotta fram bilen...måste åka och handla käk!

God fortsättning till er alla! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0