Alldeles strax

Yeeeey, vi hitta!
Äntligen finns hyllorna och borden vi skulle ha här hemma! Tack och lov, men lite stress vart det allt.
Vi landade på IKEA halv 8, knatade igenom och hamnade vid kassorna till 5 i 8. Stängde, de gjorde dom kl 8.
Så ja, det va inte så illa pinkat! =)

I morgon ska här borras och monteras kan jag lova.
Hoppas bara så klart på att P har lust att låna ut borren. =p

Något som jag ju faktiskt totalt glömt bort är de hyllor jag inhandlade till köket när det vart färdigt...passar på att borra och skruva upp dom också.
Jädrar så härligt...nu börjar denna lägenhet bli riktigt mysig och "färdig".
Men....Rom byggdes ju inte på en dag.

Nu tar jag magen och kryper ner i sängen...som för övrigt är 32 veckor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0