Bebis

Idag har jag hälsat på en två veckor gammal bebis! Hur jädra söt som helst! Dom är så små.
Sötaste bebisen jag sett på länge!!!

När barnets mor tyckte att jag skulle hålla i den lilla tjejen så fick jag nästan panik.
Herregud, va gör jag nu? tänkte jag.
När jag fick henne i famnen stelna jag till och hjärtat mitt gick i 180. Nervösare får man leta efter.
Men sen släppte det, tills lilltjejen vart lite kinkig...då våga jag inte hålla kvar henne. ^^

Jag är rädd att den lilla ska gå sönder, eller att jag ska göra henne illa på någe sätt. Jag vet att dom små är tåligare än va man tror.
Jag kommer nog att slappna av betydligt mer sen när våran lilla bebis kommer. Knappt så jag orkar vänta längre. Vill ha henne här hos oss nu!


Nu är första veckan avklarad från Roslagskassen. Helt okej faktiskt. Man slapp liksom se till att saker och ting fanns hemma. Bara att sätta igång med maten när man är hungrig. 
Dessutom så va denna veckas recept väldigt snabblagade...25-30 minuter.
Perfekt tycker jag.
Vi kommer nog att prova nästa vecka också så får vi se.

Nu ska jag avlasta benet och ligga i sängen och kika vidare på Lets dance.


Go kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0